0 € 0,00

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

 

   

 

Algemene voorwaarden

  • Verzending & levering
  • Bestellen
  • Betaling
  • Retouren
  • Garantie
  • Contact






  • Verzending en levering

    Bestelde artikelen die op voorraad zijn worden meestal dezelfde (werk)dag verstuurd en normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen geleverd via DHL. Artikelen die niet op voorraad zijn worden zoveel mogelijk geleverd binnen uiterlijk 5 werkdagen, mocht het langer worden dan zullen wij contact met u opnemen omtrent de geplande leveringsdatum. Ook als een deel van de bestelling niet direct leverbaar is, worden de voorradige artikelen al verzonden. U ontvangt van ons een orderbevestiging waarin wij de leverdatum van de artikelen melden. De voortgang van uw bestelling kunt u volgen via 'Bestellingen inzien'.

    Voorraad en leverbaarheid zomer- en wintercollectie
    Wij zijn als Nederlands verkooppunt direct verbonden aan de importeur/ fabriek in Duitsland. Daarom kunnen we in principe alle modellen, maten en kleuren aanbieden.
    De modellen van de zomer- en wintercollectie van Club-of-Comfort worden in bepaalde aantallen geproduceerd en kunnen gedurende het seizoen uitverkocht raken en dat ze niet meer na geproduceerd worden in het lopende seizoen.

    Omdat wij niet verbonden zijn met het actuele voorraadbestand van de fabriek kan het gebeuren dat bepaalde modellen, maten of kleuren NIET meer op voorraad en/of leverbaar zijn terwijl ze toch nog aangeboden worden in onze Webshop. Wij nemen dan direct contact met u op en kunnen u een alternatief aanbieden of we maken het aankoopbedrag direct over naar de betalingsinstantie waarmee het bedrag is overgemaakt.







    Bestellen

    Bestellen via onze webshop is heel eenvoudig en vertrouwd.

    Plaats het gewenste artikel in de winkelwagen
    • 1. Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop 'In winkelwagen'.
    • 2. U belandt nu in de 'winkelwagen'. In de winkelwagen kunt u desgewenst nog het aantal artikelen wijzigen.
    • 3. Bent u klaar met winkelen? Klik dan op de knop 'ga door na afrekenen'.
    Persoonlijke gegevens opgeven
    • 4. Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft u al een account bij Club-of-Comfort.nl?
    Ik heb al een Club-of-Comfort.nl account
    • Log dan eenvoudig in met uw e-mailadres en wachtwoord en u hoeft uw gegevens niet opnieuw in te voeren.
    Ik doe voor het eerst een aankoop bij Club-of-Comfort.nl
    • Wanneer u voor het eerst een aankoop bij Club-of-Comfort.nl doet dan kunt u ervoor kiezen om een account te openen. Dit is erg gemakkelijk. Uiteraard is bestellen zonder account ook mogelijk. Als u bij een bestelling uw e-mailadres invult, ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.






    Betaling

    Club-of-Comfort.nl biedt u de mogelijkheid om de bestelling vooraf te betalen met iDEAL, Creditcard, PayPal of een handmatige overboeking. De bestelde artikelen zullen direct na betaling worden verzonden.

    iDEAL
    Met iDEAL kunt u betalen via uw eigen bank. U rekent dan af binnen uw vertrouwde internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. U kunt direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich hiervoor hoeft aan te melden.

    Zo werkt het

    - Wanneer u gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank, dan kunt u gebruik maken van iDEAL.

    - U plaatst de bestelling in uw winkelwagen. U kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.

    - U wordt doorgeleid naar uw eigen internetbankieromgeving, waar de betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en doe een betaling.

    - Het bedrag wordt direct van uw rekening afgeschreven. Club-of-Comfort.nl krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.

    - Als u een e-mailadres opgeeft, ontvangt u via e-mail een bevestiging van de bestelling.

    - LET OP! Vergeet niet na het betalen terug te gaan naar onze site om de bestelling af te ronden! Mocht u besluiten de bestelling - of een deel hiervan - te annuleren of terug te sturen en heeft u de bestelling in zijn geheel vooruit betaald, dan storten wij binnen 7 dagen het desbetreffende bedrag (exclusief verzendkosten) automatisch terug.

    Betalen vanuit het buitenland
    Betalen vanuit het buitenland is mogelijk, zowel elektronisch als per bank. Vermeld dan in beide gevallen bij het betalingskenmerk uw klantnummer.
    Sinds kort kunnen bezoekers uit België gebruik maken van MisterCash. Hiermee kunt u direct via de betaalmodule afrekenen via uw eigen bank in België.
    Gebruik voor buitenlandoverboekingen:

    • IBAN-nummer: DE88 2856 3749 0024 4732 00
    • BIC / SWIFT-code: GENODEF1MML
    • Banknaam: Raiffeisenbank Moormerland






    Transparant retourbeleid

    Zichttermijn
    Voor de Club-of-Comfort.nl bestellingen geldt een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment dat de bestelling in uw bezit is. Binnen deze termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, tenzij anders vermeld. Controleer alstublieft direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken we u vriendelijk zo snel mogelijk contact ons op te nemen om dit te melden.

    Bent u niet tevreden over het artikel, dan kunt u het retourneren. Dit geldt niet voor actieartikelen en artikelen uit de opruiming. U kunt het artikel retourneren:
    * binnen de zichttermijn van 14 dagen
    * als het artikel compleet is
    * in de - voor zover redelijkerwijs mogelijk - originele staat en verpakking.


    Maat-/kleurruiling
    Wilt u een artikel ruilen voor hetzelfde artikel in een andere maat of kleur? U kunt de bestelling binnen de zichttermijn retourneren. Een bestelling van hetzelfde artikel in een andere maat of kleur geldt als een nieuwe bestelling.

    Transparant retourbeleid
    U heeft via onze webwinkel een artikel gekocht en stuurt dit terug? U heeft in dat geval recht op terugbetaling van álle betaalde bedragen. Hier valt dus niet alleen de aanschafprijs van het product onder, maar ook de verzendkosten.

    U heeft meerdere artikelen besteld?
    Het kan zijn dat u meerdere producten heeft besteld, maar niet tevreden bent over alle ontvangen producten. Wanneer u de producten die niet naar zijn wens zijn terugstuurt en de overige producten houdt, betalen wij de teruggestuurde producten terug. De verzendkosten zijn dan voor uw rekening.

    Kosten van verzenden
    Wij vergoeden de kosten van een standaard verzendmethode
    Extra bijkomende kosten voor verzending komen voor uw eigen rekening.






    Garantie

    Wat mag u van ons verwachten?
    Club-of-Comfort.nl biedt de beste kwaliteit voor de scherpe prijzen. Voor een snelle afhandeling vragen we u de afleverbon en artikelgegevens bij de hand te houden.
    We kijken natuurlijk of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden op uw persoonlijke situatie van toepassing zijn en zorgen samen met u voor een passende oplossing.
    Binnen de zichttermijn
    Heeft u een broek ontvangen die kapot is? Meld dit binnen de zichttermijn en, als dit mogelijk is, ruilen we het direct om.
    Buiten de zichttermijn
    Heeft u bij ons een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet. De hieronder getoonde garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die je als consument hebt op basis van de wet.
    Minimaal 1 jaar garantie
    Op alle bij club-of-comfort.nl gekochte artikelen heeft u ten minste 1 jaar garantie.
    Fabrieksgarantie
    Club of Comfort geeft fabrieksgarantie op hun producten. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van club-of-comfort.nl. Uiteraard zijn wij verantwoordelijk voor een juiste afhandeling van de klacht.
    Na de (fabrieks)garantietermijn
    Zodra u een artikelklacht bij ons meldt, bekijken wij of de bovengenoemde garanties van toepassing zijn en wat een passende oplossing voor het probleem is. Maar ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kunt u met een gegronde klacht bij ons terecht.
    Gegronde klacht
    De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
    * beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
    * onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
    * normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.






    Contact

    Hieronder de manieren waarop u ons kunt bereiken.
    Tel: 0049 4954 89 36 61
    (maandag t/m zaterdag 09.00 – 18.00 uur)
    Mailen kan natuurlijk altijd!

    Contactadres: (Nederlands gesproken)
    Grossefehner Weg 12
    26802 Moormerland
    Duitsland
    T: +49 4954 89 36 61
    M: info@club-of-comfort.nl

    Postadres retouren:
    G.M.M. van den Broek GPA
    Hoofdstraat 41
    9693 AE Bad Nieuweschans
    Nederland

    Vestigingsadres:
    Grossefehner Weg 12
    26802 Moormerland
    Duitsland

    Eigenaar: Gerarda van Mook
    Großefehner Weg 12
    26802 Moormerland
    Duitsland

    T: +49 4954 893661
    M: info@club-of-comfort.nl

    Bankgegevens:
    Raiffeisenbank Moormerland
    IBAN: DE88 2856 3749 0024 4732 00
    BIC: GENODEF1MML

    MwSt-ID: DE309846860
    Handelskammer Anmeldenummer: 90084533 für Ostfriesland und Papenburg